Lid worden

Even voorstellen. “Liefde voor Harmonie” is een muziekvereniging bestaande uit een veelzijdig orkest wat zowel binnen (concerten) als buiten (serenades, optochten etc.) muziek maakt. Daarnaast is er voor de leerlingen een leerlingenorkest. Met elkaar maken jong en oud enthousiast muziek. Er wordt iedere week gerepeteerd voor shows, concerten, rondgangen, serenades en andere muzikale optredens.

Wie kan lid worden?

Iedereen die een instrument kan bespelen of dit wil leren met de bedoeling om samen met anderen in één van onze orkesten muziek te maken.
Welke instrumenten kun je gaan bespelen? In de vereniging worden veel verschillende instrumenten bespeeld, zoals bijvoorbeeld trompet, trombone, hoorn, bas, klarinet, dwarsfluit, trommel. Nieuwe leden kunnen kiezen uit die instrumenten die op dat moment beschikbaar zijn.

Hoe kun je lid worden?

Lid kun je worden door het invullen van het inschrijfformulier dat je bij het secretariaat van LVH kunt aanvragen door een mailtje te sturen naar info@liefdevoorharmonie.nl . Dit mailadres kan ook worden gebruikt voor het aanvragen van meer informatie.

Waar en wanneer worden de lessen gegeven?

Leraar en leerling maken samen afspraken over de lestijden. De lessen worden gegeven in ons eigen muziekcentrum aan het Noordeinde 240 te Roelofarendsveen. Tel. 071-3313556.

Waar en wanneer repeteren de orkesten?

Het leerlingenorkest repeteert elke woensdagavond van 18.45 tot 19.45 uur.
De slagwerkgroep repeteert elke maandagavond van 18:30 tot 20:30 uur.
Het harmonieorkest repeteert elke woensdagavond van 20.00 tot 22.00 uur.

Wat betekent het om lid te zijn van Liefde voor Harmonie ?

Speel je eenmaal mee in de het orkest, dan wordt er elke week gerepeteerd onder leiding van een vakbekwaam dirigent. Verder wordt muziek gemaakt tijdens rondgangen, serenades, shows, concerten en andere optredens. Een passend uniform wordt verstrekt. Meer informatie is te vinden in ons informatieboekje ABC van Liefde voor Harmonie

Opzeggen

Ga je de vereniging verlaten? Stuur dan een bericht aan info@liefdevoorharmonie.nl.
Opzeggen kan vóór 1 januari of vóór 1 juli. Zeg je na deze datum op, dan ben je de volledige contributie verschuldigd over het lopende halfjaar.

Contributie en lesgeld

Voor leerlingen en leden hanteren we verschillende tarieven. Klik hieronder voor meer informatie.

Open repetitie

Wacht niet langer en kom een keertje langs! Liefde voor harmonie organiseert open repetities voor jong en oud, ervaren en onervaren!