Banner DonateurBanner Lid WordenBanner Vaandeldragers

LVH Filmconcert 2017

LVH Poster filmconcert 2017

Muziek luisteren en film kijken. Dat kan zondag 19 november, want dat is er een filmconcert. Fragmenten uit films worden opgeluisterd door de filmmuziek. Op het programma staan tal van bekende rolprenten zoals Harry Potter, Frozen, maar ook oorlogsdrama’s als Schindler’s List en Pearl Harbor. Het concert wordt verzorgd door het harmonieorkest o.l.v. Jurgen van Groningen Schinkel en te beluisteren in de aula van Brede school Kaskade/basisschool De Kiem. De aanvang is 14.00 uur. De zaal is 13.30 uur open. Toegangskaarten zijn te koop bij boek- & kantoorvakhandel Veenerick in Roelofarendsveen, Primera in Oude Wetering, de leden van de vereniging of te reserveren via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..